Wednesday, July 18, 2012

HOPELESS :/





ne la apa yang aku rase ary2 bila pk sal dia =.=


hhuuuuuuu , lamo da tak update kan kan ! dah semak samun dah blog aku nasib baik tak menjadi habitat hidupan liar . huahauaaaa . sebenarnya aku bole je update hari-hari tapi kemalasan untuk menaip itu sangat la tinggi . tapi disobabkan arine aku terlebih rajin, so aku update even takde motip pun nak tolis apa-apa..
                      kawan-kawan macam ne aku dah jadi terhegeh-hegeh la dekat someone ! dan aku tak suka perasan ini . sangat-sangat tak suka . jadi bagaimana dan apakah yang perlu saya lakukan untuk menghapuskan feeling dan perasaan ini ?!!! huaaa tolong la serius nak hapuskan perasaan ini .
                       actually aku minat someone mase aku stdy dip dulu , aku minat dia since sem 1 lagi but dia ta tau pun dan aku minat dia sampai sekarang ! dan sesungguhnya aku anye simpan dalam aty dan ia sangat menyakitkan apabila nampak  dia online but ta tegor pun .ta kan aky nak tego dia kot malula lagipun salu aku yang tego dia dulu baru dia layan im aku !
                    aku dah jadi macam apa tah tunggu dia online ari-ari sampai pukul 1-2 pagi tapi hampeh je , last-last pasrah terus offline =.= . so sesungguhnya aku tekad bahawasanya mulai jam ini,saat ini, serta hari ini aku tak kan jadi seorang gadis yang terhegeh-hegeh dekat someone yang bukan milik aku  sebabnya ia sangat menyakitkan . so aku akan buat bodoh dan slow slow hapus feeling terhadap dia ! kawan-kawan wish me luck !

          
           muka pasrah kan =.=



                                          tapi saya kan hapuskan perasaan ini dan jadi orang sangat gumbira !!!


......................................
......................................................................
............................................................................................




    
                                         
muka gembira ke =)





5 comments:

norie said...

cantik blog.. nice entry! rjin2 la apdet nanti kite nk stalk.. hihi.. btw , sudi singgah blog buruk kite jgk ye :)

Anonymous said...

normal la bila kita mcm syok sendiri atau rasa terhegeh2 kat org kan.

Anonymous said...

normal la bila kita mcm syok sendiri atau rasa terhegeh2 kat org kan.

mAzi@h said...

yeke ? zoey macam mana nak hilang suka kat dia ! serius tak suka perasaan ne . huhuhu

mAzi@h said...

izaaaaa thnx a lottt ok sebab add kita . insyAllah if ade maseee kita update lagi serius ta sangka ade owg bace . hehe . harus la follow blog iza juga :)