Monday, July 11, 2011

SYUKRAN :)

Alhamdulilah setelah aku bertungkus -lumus , bersengkang mata akhirnya membuah kan hasil ! ohh sangat suka ~ hehheee .mesty korang confius apa yg aku merepek meraban neh ? actually aku tgk result final exam tadi  dan aku sangat-sangat terkejut sebab mendapat keputusan yang memuaskan even ta dpat dekan ! first nak buat link tu agak sakit aty juga la mayb sibuk orang nak tgk juga , sbb my kolej link dgn budak uum so ,msty lambt kan loading . tapi dengan penuh kesabaran aku terus bersabar duk menghadap depan pc tu berjam-jam smata-mata nk tgk result .afta bberapa jam ta silap aku dapat buka . then aku tutup mata sblm tgk result aku , DAN aku terus menjerit ! seyes aku mmg menjerit okeyh ~ pastu aku panggil mak aku yg tengah masak ! terkocoh-koch dia pegi depan sbb aku pimpin dia g komputer ,ngeeee sory mak excited ! then abah aku masuk ,mayb dia pun terkejut juga sbb dgr aku menjerit ..
syukur sgt-sgt  ! ta sangke result ~ and nk tau somethin ? my pengarah siap call my parents sbb nak bagitau result aku ngan dia kata result aku bagus ! mak abah bngee ta ? ngeee .
next sem aku akan terus berjaya dan mendapat ijazah kelas pertama .INSYALLAH

No comments: