Tuesday, December 21, 2010

konichiwa !


hye hye hye . berdirinya saye disini adalh untuk memperkenal kan diri saya . cehhh poyo !! nama aku maziah but ols bole panggil aku :

1. maziah
2. ma
3.myze
4. yah
semua nama2 diatas korg bole guna kan . aku ne still single lagi . cewah promote baik punye!! bak kata kawan baik aku . aku sedang gigih mencari lelaki yg berlesung pipit . hahaiii ada ke ? kalo ada meyh propos aku , eyh ta malu plak aku ne !! em apa lagi korg nk tau sal aku ?

1. aku ada 8 adek beradik ( but adek aku da meninggal sbb apa nanty aku story )
2. tinggal kat jb , mayb 3 taun dtg akan jadi org seremban sbbnya aku futher degree
3. suda menjadi "aunty" kepada 6 orang anak buah aku .
4. seorg yang sgt simple sbb ta berapa suka nk bergaya sakan
5. pendiam+ pemalu but bukan SOMBONG okeyh !!!!
6. punya cita2 nak bukak TADIKA !sgt suka budak (^_^)v 
so aku buat blog ne pun saje je kot untuk mengisi masa lapang aku, lgipun dlu aku selalu nk tulis apa2 kat diary je so skrg da moden kan so create blog je lah ! okeyh see u ols at my next blog !


2 comments:

Smallcha said...

welcome to Blog world dear!!

mAzi@h said...

yes. tq my dear .(^_^)v